- 02 Haziran 2026
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİNE ANKARA’DA
Bakanlığımız Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda düzenlenen "Resmi Yazışma Kuralları Eğitici Eğitimi", 02-03 Haziran 2026 tarihlerinde Ankara’da başarıyla tamamlandı.
Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği tarafından kamu kurum ve kuruluşlarında resmi yazışma kurallarının daha etkin, verimli ve doğru uygulanmasını sağlamak amacıyla başlatılan eğitimler kapsamında organize edilen program, Bakanlığımız Çok Amaçlı Salonunda gerçekleştirildi.
İki gün süren yoğun eğitim programına 14 Büyükşehir Belediyesinden temsilciler katılım sağladı. Eğitimlerde, resmi yazışma süreçlerinde standardizasyonun sağlanması ve uygulamada karşılaşılan durumlara yönelik kritik bilgiler paylaşıldı.